http://likesue.blogg.se/

Sömnlös..

Kul! Jag kan inte sova och klockan är 3 på morgonen..vilken ångest jag får när jag vet att jag ska upp om 5 timmar och äta frukost, göra mig ordning och sen åka till skidbackarna *suck*..aja de är väl bara att kämpa mot tröttheten imorgon eller idag då ;) så alla i Sälen se upp i backarna!!!

Kan ju se fram emot ice karting iallafall som vi ska åka på eftermiddagen! För alla som inte vet vad de är så är det som go kart men på is helt enkelt :) de är hur kul som helst att åka!! :D

Apropå ingenting! Emma har inte kunnat göra sina måndagsinlägg så hon kommer göra en sammanfattning om hela hennes lov så fort vi ses! De är iallafall nåt jag ser fram emot! ;)

Nu ska jag försöka sova! God natt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: